Thursday, April 16, 2009

sakit gigi lah !

by Fath

Pagi tadi aku pegi Pusat Kesihatan (PK) dengan kawan-kawan aku sebab aku sakit gigi sejak semalam. Awal aku bangun tau. 7:30 pagi dah keluar tunggu bas. Tapi bila kitorang dah sampai kat PK, takleh pulak nak jumpa doktor gigi kalau tak buat appointment. Kawan-kawan aku cakap sebelum ni takyah buat appointment pun. Mungkin sebab ramai orang kot. So terpaksalah aku tunggu Jumaat minggu depan pulak.



pernahkah anda mengalami kesakitan gigi yang melampau? Atau pernahkah anda mengalami pengalaman yang sama dengan si penulis ?

Pihak MMJ telah bermurah hati mengadakan satu program yang bermanfaat untuk anda MINICLINIC...tunggu kemunculannya...





p/s: untuk memastikan "medical check-up" berjalan dengan lancar dan cool, ikut lah jadual berikut :


9.30am-10.30am : 2nd year med.+ 3rd year

10.30am-11.30am : 1st year med.& dent.

11.30am-12.30pm : pelajar Yarmouk (yang tiada exam)

12.30pm-1.30pm : 4th year med.& dent. + 5th year med + 6th year med

1.30pm-2.30pm :pelajar Yarmouk (yang ada exam)

2.30pm-4.00pm :3rd year + 2nd year dent.



untuk "dental check-up" anda boleh datang pada bila bila masa, bermula 12.30pm - 6.00pm


0 comments:

 
Home | About | Link | Link
Simple Proff Blogger Template Created By Herro | Inspiring By Busy Bee Woo Themes